Kadın Ürolojisi

Üroloji kliniğimizde yapılan tüm işlemler Doç. Dr. Ercan Baş tarafından, uzman sağlık personelleri ve güncel tıbbi donanım eşliğinde yapılmaktadır. Kliniğimizde güncel ve son teknolojik yöntemler ile teşhis edilen üro-genital hastalıklar, medikal tedavi, endoskopik cerrahi, açık cerrahi yöntemler ile anlaşmalı hastanelerimizde tedavi edilmektedir.

Stres Tipi İdrar Kaçırma

(Stres İnkontinans)

Özellikle doğum yapmış kadınlarda sık görülen stres tipi idrar kaçırma, ağır yük kaldırma, öksürme, hapşırma, şiddetli gülme durumlarında yaşanmaktadır. Toplumda çok önemsenmeyen bu hastalığın tedavisi kliniğimizde ve anlaşmalı kurumlarımızda basit bir cerrahi müdahele ile tedavi edilebilmektedir.

kadın-urolojisi-stres-tipi-idrar-kaçırma-tedavi-ercan-bas.jpg

İnterstisyel Sistit

Mesanede başlayan ağrı, sık idrara çıkma ve idrar yaparken hissedilen acı ile ortaya çıkan şikayet, tedavi edilmediği taktirde pelvis bölgesinde şiddetli ağrılara sebebiyet vermektedir. Tedavi sürecinin hızlı olduğu İnterstisyel Sistit'te önemli olan erken teşhistir.

kadın-urolojisi-sistit-tedavi-ercan-bas.jpg

Mesane & İdrar Torbası Sarkması

Zor doğum geçiren ya da obeziteye sahip kadınlarda yaşanan idrar torbası sarkması, mesane ile vajinal duvar arasındaki destekleyici dokunun zayıflaması ve mesanenin vajinaya doğru sarkması ile meydana gelir.

kadın-urolojisi-mesane-sarkma-tedavi-ercan-bas.jpg

Genital Uçuk

(Genital Herpes)

Cinsel yolla bulaşan hastalıkların başında gelen Genital Uçuk, genital bölgede kabarcık ve lezyonlarla kendini göstermektedir.  Yüksek ateş ve idrara çıkmada yaşanan sorunlarla belirginleşen genital uçuk, tedavi edilmediği taktirde büyüyen enfeksiyonel rahatsızlığa dönüşebilir ve yaşam kalitesini bozabilir.

kadın-urolojisi-herpes-genital-uçuk-ercan-bas.jpg