Erkek Ürolojisi

Üroloji kliniğimizde yapılan tüm işlemler Doç. Dr. Ercan Baş tarafından, uzman sağlık personelleri ve güncel tıbbi donanım eşliğinde yapılmaktadır. Kliniğimizde güncel ve son teknolojik yöntemler ile teşhis edilen üro-genital hastalıklar, medikal tedavi, endoskopik cerrahi, açık cerrahi yöntemler ile anlaşmalı hastanelerimizde tedavi edilmektedir.

Böbrek Rahatsızlıkları

Oldukça geniş bir skalaya sahip olan böbrek rahatsızlıkları, böbrekteki iltihabi hastalıklar, enfeksiyonlar ve idrar sistemindeki sorunlar ile baş göstermektedir. Erken yorulma, bulantı, kusma, ayak, el ve yüzde şişme ile başlayan böbrek rahatsızlıklarında teşhis ve tedavi için geç kalınmamalıdır.

böbrek-rahatsızlığı-ercan-baş.jpg

Prostat

50 yaş ve üzeri erkeklerde sık görülen prostat rahatsızlıkları iyi huylu prostat büyümesi, prostat iltihabı ve prostat kanseri gibi tanılarla karşımıza çıkmaktadır. İşeme güçlüğü, idrarda kan görme, kasık, bel ve kalça ağrıları gibi sık görülen şikayetlerle baş gösteren prostat rahatsızlıklarının tanı, medikal ve cerrahi tedavilerini bulunmaktadır.

prostat-tedavi-ercan-baş.png

Varikosel

Erkek kısırlığının en büyük nedenleri arasında gösterilen varikosel, testislerden kirli kanı taşıyan toplardamarların içerisinde yer alan kapakçıkların yetersizliğinden kaynaklanır.

Toplumumuzda 20-40 yaş aralığında görülebilen varikosel kliniğimizde fiziksel ve ultrasonik muayene ile tespit edilebilmekte, anlaşmalı kurumlarımızda mikrocerrahi yöntemle tedavi edilmektedir.

varikosel-ercan-baş_edited.jpg

Kısırlık (infertilite)

Bir yıldan fazla korunmasız cinsel ilişkiye girip henüz çocuk sahibi olamayan çiftlerde ki kısırlık, hem kadın hem de erkeklerde görülmektedir. Sağlıksız sperm ve birçok ürolojik rahatsızlıkla ilgisi olabilen kısırlığın nedenini ürolojik muayene ile kliniğimizde öğrenebilir, tedavi ve takip ile artık çocuk sahibi olabilirsiniz.

couple-suffering-from-infertility.jpg

İdrar Yolu Hastalıkları

Karnın alt bölümlerinde başlayan, sık idrara çıkma ve idrarda yanma ile devam eden idrar yolu hastalıkları erkeklerde 18-60 yaş aralığında sık görülmektedir. Erken teşhisinde ilaç tedavisi ile atlatabilen bazı idrar yolu enfeksiyonları, geciken teşhis durumlarında cerrahi müdahelelerle tedavi altına alınabilmektedir.

idrar-yolu-hastalıkları-ercan-baş.jpg

İdrar Kaçırma (İnkontinans)

Erkeklerde  özellikle ileri yaşlarda meydana gelen, prostat ve bazı nörolojik rahatsızlıkların tetiklediği idrar kaçırmada, tedavi başarısının tanının erken konulması ve mesanede kalıcı değişikliklerin engellenmesi büyük önem taşır.

young-man-holding-his-crotch-tissue-paper-suffer-from-diarrhea-incontinence-prostatitis-ve

Mesane Hastalıkları

Böbreklerden gelen idrarı biriktiren mesane, tümör-kanser, iltihap (sistit), idrar kaçırma gibi olumsuz hastalıklarla karşımıza çıkmaktadır. Erken teşhis ve muayenenin oldukça önemli olduğu mesane hastalıklarında kliniğimiz tanı, tedavi ve takip ile her zaman yanınızdadır.

varikosel-ercan-bas.jpg