Cinsel Sağlık

Sahip olduğumuz güncel ve profesyonel cihazlarımız, son teknoloji medikal uygulamalarımızla birçok  cinsel sağlık sorunlarını ameliyatsız ve hastane yatışına gerek kalmadan çözüyoruz.

Şok Dalga (ESWT) Tedavisi Nedir?

modus-eswt-focused-3.jpg

Sertleşme problemi olan danışanlarımızda sık kullandığımız ESWT'de, hasta hiçbir şekilde bıçak altına yatmaz; ilaç, protez vb. kullanılmaz. Diğer tedavi yöntemlerinde olduğu gibi her cinsel ilişki öncesinde kullanılması gerekmez. Tedavi sırasında veya sonrasında hastalarımızın bir çoğu hiçbir şekilde ağrı veya acı hissetmemektedirler.

ED SWT tedavisinin başarı oranı yaklaşık %80’dır. İlaç tedavisine bile cevap vermeyen ağır hastaların yaklaşık %60’ı ED SWT teknolojisi ile sağlıklarına kavuşmuşlardır. Başarılı tedavilerden sonra hastalar daha önce kullandıkları ilaç tedavilerine artık ihtiyaç duymamaktadır.

Kliniğimizde şok dalga tedavisi, 3. Jenerasyon şok dalga tedavi cihazı ile yapılmakta olup bu sayede başarı oranı %50’lerden  %90’a çıkartılmıştır.

PRP (P-Shot) Tedavisi Nedir ?

p-shot-tedavi-ercan-bas_edited.jpg

PRP tedavisi, ,ktidarsızlık (sertleşme sorunu), erken boşalma, Peyroni hastalığı, azospermi, prostatit, interstisyel sistit, kadınlarda ve erkeklerde cinsel fonksiyon bozuklukları, aşırı aktif mesane ve vezikovajinal fistül tedavilerinde güvenilir, ameliyatsız çözüm sağlayan bir teknolojidir.

PRP tedavisi, kişiden alınan az miktardaki kanın özel işlemlerden geçirilerek, trombosit içeriğinin alınıp, yine aynı kişiye enjeksiyon yoluyla geri verilmesi şeklinde uygulanmaktadır. PRP tedavisinden amaç, trombosit içeriğinde bulunan doku onarıcı, yara iyileştirici, kök hücreleri uyarıcı maddeleri elde ederek hasarlı dokuya vermek ve dokunun iyileşmesini sağlamaktır.

PRP tedavisi uygulamaları kliniğimizde de yapılmakta olup, bu tedavinin başarı oranları ve hasta memnuniyeti son derece yüksektir.

kök-hücre-tedavisi-ercan-baş.jpg

Kök Hücre (SVF) Tedavisi Nedir ?

Sertleşme bozukluğunda oldukça başarılı ve kalıcı bir tedavi yöntemi olan kök hücre tedavisi, özellikle diyabet, kronik böbrek hastalığı, peyroni hastalığı ve prostat ameliyatı ve ışın tedavisi (radyoterapi) geçirmiş hastalarda etkilidir.

Kemik iliğinden alınan sıvı veya karın bölgesinden alınan yağ dokuları ile kök hücreler elde edilerek labaratuvar çoğaltılarak hastaya enjekte edilmektedir.

Penil (Penis) protezden başka umudu olmayan hastaların %50'sinde başarılı sonuç veren SVF, hastalara sağlıklı cinsel ilişkiye girebilecekleri ereksiyon gücününü sağlamıştır.

Penil (Penis) Protez | Mutluluk Çubuğu Nedir?

penil-protez-ercan-baş.jpg

Penis protezi peniste sertleşme sorunu olan kişilere son çare olarak sunulan cerrahi bir tedavi seçeneğimizdir.

Halk arasında penis protezine mutluluk çubuğu denilmektedir.

Penis protezi cerrahi bir yöntemle penise yerleştirilir. İki tipi vardır. Birinci tipinde sürekli sert kalan ve bükülebilen (mallabel) silindir şeklindeki çubuklar penise yerleştirilirken diğer tipinde ise bir pompa vasıtasıyla şişirilebilen (inflatable) silindirler penise yerleştirilmektedir.

Normal fizyolojiye taklit eden penis protezi pompalı şişirilebilen protezlerdir. Her iki protez tipinde de penise yerleştirildikten sonra dışardan görünen hiçbir şey yoktur.  Kişi cinsel partnerine söylemezse partneri dahi penis protezli olduğunu bilemez. Penis protezi taktıran erkeklerde (%90-92,5)ve bunların cinsel partnerlerinde (%92-95) memnuniyet oranı oldukça yüksektir.